Network World Alliance.

 

Articole de presa

Stiri - 10.01.2010
Helmut Spikker a achizitionat compania Pierre Lang

http://www.oportunitati.info.ro/oportunitati_de_afaceri/helmutspikker.jpg

Compania de renume internationala, producatoare de bijuterii de moda, a fost achizitionat de domnul Helmut Spikker in jurul anului nou. Valoarea contractului, conform intelegerii dintre parti, nu a fost facuta publica. Acest fapt a fost confirmat si de intreprinzatorul din Ahlen.
„Ma bucura faptul ca imi pot impartasii experientele acumulate in domeniul vanzarii directe si cu alte persoane", a afirmat Helmut Spikker in cadrul interviului.

„Marca Pierre Lang este echivalentul esteticii distinctive si este considerat de calitate superioara. Dezvoltarea ulterioara al Pierre Lang se va efectua in cadrului unui grup nou de societati, concentrandu-se pe o evolutie accentuata, de talie mondiala. Pe langa cele amintite, un nume bun, este o comoara, in sens real.".

Familia Andersen a decis sa predea aceasta companie recunoscuta pe plan international, si pe care l-a construit pe parcursul a cinci decenii, unor forte noi, cu o vasta experienta.

http://www.oportunitati.info.ro/oportunitati_de_afaceri/hans_andersen_und_helmut_spikker.jpg

Pierre Lang isi valorifica produsele intr-o forma exclusiva, prin vanzare directa. Momemtan in Europa activeaza peste 800 de angajati si mii de voluntari pentru Pierre Lang, in 12 tari. Rulajul anual de 125 milioane de euro se realizeaza prin atragerea de 1,3 milioane de clienti pe an.

Pierre Lang se distinge de concurentii sai prin productia proprie, in locatiile proprii din Austria si Irlanda, al produselor exclusiviste de calitate superioara.
Altii isi plaseaza productia in regiuni asiatice, cu un folos si cota mai scazuta; Pierre Lang defineste calitatea, atat in termenii calitatii cat si in design.

Dupa ce a valorificat compania LR Helth & Beauty Sistems, Helmut Spikker a ramas un intreprinzator activ in cadrul mai multor societati.

Acest businessman din Ahlen, prin cumpararea renumitei societati Pierre Lang, a revenit printre jucatorii importanti din prima liga al domeniului valorificarii directe. In anul 2004, el si-a vandut partea din compania LR grupului Apax Partners. Dupa acest schimb au urmat dezvoltari succesive in cadrul LR. Gama de produse de succes Microsilver, Colostrum si Cistus se asociaza cu numele Helmut Spikker. El a realizat si a dezvoltat viziunea valorificarii directe mondiale.

Helmut Spikker da un nou start in 2010. In orasul sau natal a ridicat si a pus bazele unui centru logistic si de productie, care se va finaliza in primavara anului 2010. Investitia de 25 milioane de euro include un nou parc de utilaje destinat productiei si ambalarii de cosmetice si suplimenti nutritivi, care vor fi oferite clientilor, ulterior, prin metoda vanzarii directe. Inceperea activitatii companiei din Ahlen se asteapta in luna mai 2010, si astfel se vor infiinta si mai mult de 100 de noi locuri de munca.

Pierre Lang pe internet: www.pierre-lang.com

Stiri - 10.01.2010

Stiri - 10.01.2010:

Helmut Spikker a achizitionat compania Pierre Lang

http://www.oportunitati.info.ro/oportunitati_de_afaceri/helmutspikker.jpg

Compania de renume internationala, producatoare de bijuterii de moda, a fost achizitionat de domnul Helmut Spikker in jurul anului nou. Valoarea contractului, conform intelegerii dintre parti, nu a fost facuta publica. Acest fapt a fost confirmat si de intreprinzatorul din Ahlen.
„Ma bucura faptul ca imi pot impartasii experientele acumulate in domeniul vanzarii directe si cu alte persoane", a afirmat Helmut Spikker in cadrul interviului.

„Marca Pierre Lang este echivalentul esteticii distinctive si este considerat de calitate superioara. Dezvoltarea ulterioara al Pierre Lang se va efectua in cadrului unui grup nou de societati, concentrandu-se pe o evolutie accentuata, de talie mondiala. Pe langa cele amintite, un nume bun, este o comoara, in sens real.".

Familia Andersen a decis sa predea aceasta companie recunoscuta pe plan international, si pe care l-a construit pe parcursul a cinci decenii, unor forte noi, cu o vasta experienta.

http://www.oportunitati.info.ro/oportunitati_de_afaceri/hans_andersen_und_helmut_spikker.jpg

Pierre Lang isi valorifica produsele intr-o forma exclusiva, prin vanzare directa. Momemtan in Europa activeaza peste 800 de angajati si mii de voluntari pentru Pierre Lang, in 12 tari. Rulajul anual de 125 milioane de euro se realizeaza prin atragerea de 1,3 milioane de clienti pe an.

Pierre Lang se distinge de concurentii sai prin productia proprie, in locatiile proprii din Austria si Irlanda, al produselor exclusiviste de calitate superioara.
Altii isi plaseaza productia in regiuni asiatice, cu un folos si cota mai scazuta; Pierre Lang defineste calitatea, atat in termenii calitatii cat si in design.

Dupa ce a valorificat compania LR Helth & Beauty Sistems, Helmut Spikker a ramas un intreprinzator activ in cadrul mai multor societati.

Acest businessman din Ahlen, prin cumpararea renumitei societati Pierre Lang, a revenit printre jucatorii importanti din prima liga al domeniului valorificarii directe. In anul 2004, el si-a vandut partea din compania LR grupului Apax Partners. Dupa acest schimb au urmat dezvoltari succesive in cadrul LR. Gama de produse de succes Microsilver, Colostrum si Cistus se asociaza cu numele Helmut Spikker. El a realizat si a dezvoltat viziunea valorificarii directe mondiale.

Helmut Spikker da un nou start in 2010. In orasul sau natal a ridicat si a pus bazele unui centru logistic si de productie, care se va finaliza in primavara anului 2010. Investitia de 25 milioane de euro include un nou parc de utilaje destinat productiei si ambalarii de cosmetice si suplimenti nutritivi, care vor fi oferite clientilor, ulterior, prin metoda vanzarii directe. Inceperea activitatii companiei din Ahlen se asteapta in luna mai 2010, si astfel se vor infiinta si mai mult de 100 de noi locuri de munca.

Pierre Lang pe internet: www.pierre-lang.com

Stiri - 01.04.2010:
Interviu exlusiv cu Helmut Spikker:
http://www.oportunitati.info.ro/oportunitati_de_afaceri/spikker_nwa.jpg
„Acest proiect imi acapareaza toate fortele"


In urma cu 5 ani, Helmut Spikker si-a vandut propria companie, numita LR-International, unui investitor financiar, APAX. Si-a anuntat intoarcerea pentru anul 2010, fapt consemnat si marcat de preluarea companiilor Pierre Lang si Re-Vita.

Marea intoarcere a fost preconizata pentru 1 mai. Cu patru saptamani inainte de pornire, Netcco a reusit sa obtina un interviu in exclusivitate.


Domnule Spikker, sunteti emotionat, nervos in legatura cu 1 mai? Breasla este.

Helmut Spikker: Nu am timp sa ma gandesc la acest lucru. Acest proiect mi-a acaparat toata energia si imi solicita toata atentia.

La ce ne putem astepta la 1 mai?

Helmut Spikker: La o revolutie in domeniul valorificarii directe!

Puteti fi mai concret, ne puteti spune mai multe?

Helmut Spikker: Mai multa libertate, viziuni, mai multe oportunitati pentru schimbare si o gama mai larga de produse. Foarte multe companii si platforme se vor reuni sub acelasi acoperis. Acesta constituie o oportunitate nemaiintalnita, atat pentru partenerii de afaceri cat si pentru clientii nostrii.

Cu Re-Vita si Pierre Lang ati prezentat doua societati care se bazeaza pe acest concept. Inainte de start, in 20 de tari ati atins un rulaj de 160 milioane de euro. Ce rol vor avea fostii Dvs. colegi din aceste companii in viitor?

Helmut Spikker: Se stie ca pana in data de 30 aprilie 2010 este in vigoare pentru mine un contract, conform caruia nu pornesc alte afaceri de acest gen, fapt pe care il si respect. Bineinteles, fostii mei colegi m-au contactat si s-au interesat daca voi fi aici si dupa luna mai. Restul vom afla dupa pornire.

Compania LR are temeri ca veti comercializa produse similare pe piata, la preturi mai competitive. Care este parerea Dvs. despre cele afirmate?

Helmut Spikker: Unele persoane exagereaza, cu buna stiinta. Produsele cosmetice si suplimentii nutritivi sunt doar o felie din gama vasta de produse pe care le oferim. Daca ne-am baza exclusiv doar pe aceste produse, ar insemna, ca nu recunosc si nu cunosc oportunitatile si impactul major al network marketingului - ului.

V-ati gandit la preturile practicate la colostrum si aloe vera pentru startul din luna mai?

Helmut Spikker: Da, si va fi cu 5 euro mai ieftin fata de preturile practicate de LR.

La aceleasi standarde de calitate?

Helmut Spikker: Am atins o tema importanta. Campaniile de denigrare orientate catre noi ne acuza, fara motiv, cu scaderea calitatii. Adevarul este ca achizitorii nostrii sunt aceeasi, la fel ca si materia prima, calitatea acestora si reteta produsului finit. Pretul mai avantajos se datoreaza faptului, ca in cazul bugetului lucram cu un adaos mai mic, ceea ce ne permite comercializarea acestor produse la un pret mai avantajos. Dealtfel, aceasta reteta nu poate fi inregistrata, deoarece este vorba despre o mixtura foarte simpla de aloe si miere, care poate fi reprodusa cu usurinta de oricine.

Foarte multi consultanti LR spera, ca Dvs. veti cumpara compania LR. Exista aceasta posibilitate?

Helmut Spikker: Acest lucru este exclus. In viitor este vorba despre doua companii diferite, doar cu aceeasi continut.

Barfele despre vanzarea companiei LR nu dau semne sa se opreasca. Stiti despre acest lucru?

Helmut Spikker: Nu. Dar cu zece zile in urma am aflat de la un prieten rus, Soyoun Sadykov (oligarch rus, devenit cunoscut prin fondarea unei companii de asigurari), ca unuia dintre brokerii lui, intr-o filiala a bancii USB din Elvetia, i s-a oferit rascumpararea companiei LR Helth & Beauty Sistems.

Care este parerea Dvs. despre aparitia presupusului fost agent secret, Hans Eckermann, la cele mai multe aparitii ale LR management?

Helmut Spikker: Acest lucru da impresia, ca APAX a incredintat conducerea companiei nu numai domnului Jens Abend. Cat despre domnul Eckermann, momentan nu doresc sa fac comentarii.

Si in final, impartasiti-ne care sunt factorii de care se bucura agentii Dvs?

Helmut Spikker:
- Gama larga si diversificata de produse, pentru toate aspectele vietii.
- Preturi reale, combinate cu calitate superioara.
- Bonusuri, inca de la primul euro.
- Scutire de la obligatia de comercializare.
- Mai multe bonusuri pentru liderii de nivel mijlociu si inferior.
- Colaborare cu Ferrari si Lamborghini.
- Club VIP pentru partenerii comerciali, cu avioane cu reactie, iachturi de 30m, vile de lux cu 8 dormitoare.

Vom crea mai multi milionari de bonusuri, decat au existat vreodata in Europa.
.

































































































.
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one